Thanks ya!

JGN KLIK!!!!

Friday, December 24, 2010

200 BLOG MENCARI HARTA KARUN

Soalan 1 : Misz Nana

Soalan 2 : Cikgu Ima

: cikguiqlima.blogspot.com

: 200 Blog!!

Soalan 3 : Mizz Farah

: nottygirlz.blogspot.com

Soalan 4 : Ikan keli berempah

: matkeli1000.blogspot.com

Soalan 5 : 123 orang

Akhirnya dapat juga aku settlekan segmen ni. Huh, memang agak mencabar. Memanlah tak payah nak berlari sana berlari sni. Tapi ngadap komputer ni je pun dah berpinar biji mata aku ni. Tapi apa-apa pun segmen ni memang mengajar sangat la erti sabar. hehehe...erti kegigihan. Sapa yang tak sabar dan kurang gigih, mesti dah angkat bendera putih awal2 dah. Aku pun mula2 macam tu jugak. Tapi entahlah, kenapa rasa macam tercabar je nak siapkan segmen ni sampai dapat semua jawapan dia. dan Akhirnya berjaya juga. Lagipun segmen2 macam ni bolehlah juga tolong up kan trafik blog aku ni. Lepas ni rajin2 la lagi datang blog aku eh. Buat promosi skit. hahaha

7 comments:

  1. Hello, salam.
    Hey follow ur blog!

    Mai sini folo blog saye tau. :)

    http://negative46.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Latest Entri - http://negative46.blogspot.com/2010/12/siape-nak-tukar-linkbanner.html

    ReplyDelete
  3. hey,
    singgah dari contest..
    tahniah..
    let's be friends.i wunna noe more about you..
    i've followed you.follow me back yah :)

    ReplyDelete
  4. hai..
    dtg dr blog BA
    salam perkenalan..

    ReplyDelete