Thanks ya!

JGN KLIK!!!!

Wednesday, November 24, 2010

Korang g la dulu ek~ nti aku follow...

Seronok megenangkan hampir kesemua kawan2 dah dipostingkan, masing2 busy.. ye lah nk jdi cikgu kan.. bank la, kwsp la sekolah la dan len2 lgi. aku bnda2 tue dah buat awl2 dlu lgi.. senang dikemudian hari la katakan.. tpi last2 x da rezeki lgi.. x pe la korang g je lah dlu.. insyallah nti tiba lak rezeki aku,

nk kata x sedih tipu la sgt kan, mmg sedih sgt, mgkin tue satu ujian allah nk bagi kat aku, mknanya dia stiasa mgingatkan aku.. (bkn lagu ana tali ek).. sesungguhnya dia x kan uji hambanya yg x mmpu menangung ujian dri pdanya..

hidup seperti roda, kadang diatas kdang dbwah.. selalu diatas, sesekali dibawah x da salahnya.. cuma redha dan bersyukur diatas anugerahnya.. sesungguhnya aku bsyukur..

tahniah kepada geng2 yg dah jdi cikgu.. terutamanya makwe, moga menjadi seorang guru yg sebenar benar cikgu.. bkn gaji ukuranya, tpi tgujawap yg dgalas adalah segalanya...


Sya dah dgar taklimat posting, lepas nie g ambik surat je lah ek.. boleh ke??

2 comments:

  1. s0b..s0b..s0b...sedey baca. pakwe sabar eh...

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. ye makwe.. kamu smngat sya :)

    ReplyDelete