Thanks ya!

JGN KLIK!!!!

Thursday, August 13, 2009

comfius...


hai.. skrg nie aku tgh cmfius thap gaban pnya... duk pkir diantara dua skrg nie, ada kah ptut aku g ke KL tuk asean games atau duk cni je diam2.. xsimen blmbak x siap dgn midtermnya lgi.. kalo x pegi x best gak.. org2 sna hri2 col, tnya bla nk smpi.. x tau nk ckp apa dh.. mcm org pting lak kan.. hahahha.. x tau la.. mgkin lpas tido nie aku dpt ptunjuk drinya..

tp aku rsa x snang hti la duk cni tah la.. pkir psal sorg hmba allah nie.. herm.. tah la.. dh 3 hri x ctact dgn dia.. syap mcm tue je, sje x nk mgnggu dia.. biar la dia bhgia dgn hdup dia, bkn cra aku mgnggu hdup org.. apa2 pun aku srnok knal dia dgn kwan dia.. mgkin dia x rsa khdran aku dlm hdup dia.. tp aku tsgt2 la mrasakan nya.. thnks la sgt2.. aku bhgia knal krang.. krang x mcm kwan2 aku yg lain.. krang nie ssh d fahami n x bleh nk bca apa yg krang pkirkan.. plik sguh aku, aku nie terer dlm bab2 bca prgai org nie, tp krang aku mgaku x bleh nk bca.. ilmu pe krang aml tah la.. trus trang aku ckp krang lain dri yg lain..

apa2 pun aku stiasa bdoa kalo btul dia ada lah mlik aku dkt kan la dia kat aku.. kalo tdk jauh kan la.. mgkin itu yg tbaik, ssguhnya aku tdak mgtahui ats ssesuatu pkara kcuali dgn izinmu ya Allah.. skrg nie aku redha dgn smua ktentuan dia yg maha besar..
sguhnya aku hnya insan lmah dan tdak ada kupayaan utk bt ssuatu tnpa kbnaranya..
hope hdup aku stiasa tnang dan berkat dgn kuasanya.. ameen...

No comments:

Post a Comment