Thanks ya!

JGN KLIK!!!!

Friday, August 14, 2009

refresh my memory......












salam.. tgh2 malam nie.. tringat lak knangan2 trindah aku smasa study kat bmi btuah tg mlim nie... aku nie aktif dlm bdang skan je.. bnda2 lain aku x bpe nk join. x bpe nk msuk sgt, dlu msa kat sklh aku main rugbi tp bla msuk upc nie aku tkar sukan tue.. bkn x tplih @ x da tmpt.. aku antara best plyer kt upc nie.. mmg team tue plukan aku.. tp aku x bpe nk ska dgn cra trning n pgurusan klab tsbut.. bkn nk mjtuhkan mreka tp tue la hkikat sbnar.. mmg x kan kmana.. so aku jmpa dgn stu skan yg mnarik mnat kau.. iaitu KAYAK.. upc tknal dgn skan nie.. pegi game mna2 msti mnang.. jrang sgt klah.. tue yg best join kelab nie.. aku strt dgn ksong.. x tau apa2.. aku strt dri bwah.. mula hnya g game sbagai sapport crew jew.. kra x da rking dlm team nie.. lama2 aku bleh la dkatakan sbgai org kuat klab nie.. kra kalo aku g game tue.. u u lain tkut la tgk aku.. dorg igt ak pwer sgt la.. hahahha.. skrg aku dh sem 7 dh nk abis da.. dh byk kmnangan yg aku cpai bsama klab nie.. dan dh byk tmpt aku prgi mbawa nma upc dan malaysia.. knangan tindah yg x kan aku lpakan slamanya.. thnks all myfriends, coach, n my lovely clup UCC (upsi canoe club) smaoga kjayaan kekal bsama kamu.. nie antara pic knangana aku bsama this club.. lyan...




No comments:

Post a Comment