Thanks ya!

JGN KLIK!!!!

Friday, August 14, 2009

.....hari yang tenang....


salam.. hri nie hri jmaat, tenang je hti aku hri nie.. tah la, kbrkatan hri jmaat la tue..
bgun je pgi2 aku duk lpak umah je.. g msjid pastu blik trus aku bntai tido smpi ptg.. hahaha..
puas ati aku.. bgun2 je pning je kpala.. nk trning pun x da smgat.. msuk hri nie dah 2 hri aku x trning. bhaya tue bsok aku kna trning blik.. kalo x down ler prformance aku.. dh la x pwer mna..

lpas pkir2 aku x g KL, utk asean para games.. x da feel nk g.. study aku pun x slesai lgi.. tue yg pting kan, so aku bt kputusan tuk siap kan smua xsimen aku dlm minggu nie.. tmpt prktikum aku pun dh sttle, lpas pkir2 aku bt kat tg krang. SMK Dto Harun, sklh nie dlu msuh utama aku bla g game antara sklh2 or daerah.. tgk2 aku kna mgajo kat sna.. hahahha.. tue ler nmanya khidupan kan..

hope sgala urusan aku dprmudahkan oleh nya.. ameen..

kat cni aku nk kgsi dgn krang ayat2 motivasi.. mgkin bleh mbgkitkan smangat krang blik bla dah down.. bgus utk mgurangkan stres dan jiwa kacau yg sdang dalami... huhuuh..

  • Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dengan beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurnia itu.
  • Hal yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika kamu bertemu seseorang yang sangat bererti bagimu dan mendapati pada akhirnya bahawa tidak demikian adanya dan kamu harus melepaskannya.
  • Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu,tetapi yang lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan tidak pernah memiliki keberanian untuk mengutarakan cintamu kepadanya.
  • Masa depan yang cerah selalu tergantung kepada masa lalu yang dilupakan, kamu tidak dapat hidup terus dengan baik jika kamu tidak melupakan kegagalan dan sakit hati di masa lalu.
  • Jangan pernah mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mahu mencuba, jangan pernah menyerah jika kamu masih merasa sanggup jangan pernah mengatakan kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya.
  • Memberikan seluruh cintamu kepada seseorang bukanlah jaminan dia akan membalas cintamu! Jangan mengharapkan balasan cinta, tunggulah sampai cinta berkembang di hatinya, tetapi jika tidak, berbahagialah kerana cinta tumbuh dihatimu.
  • Waktu kamu lahir, kamu menangis dan orang-orang disekelilingmu tersenyum – jalanilah hidupmu sehingga pada waktu kamu meninggal, kamu tersenyum dan orang-orang disekelilingmu menangis.

No comments:

Post a Comment