Thanks ya!

JGN KLIK!!!!

Sunday, August 16, 2009

Hri yg blalu..

salam semua.. hri nie aku aku bgun lmbt.. dlm pkul 1.. lpas je sbuh pgi td.. aku bntai tido smpi ptang.. nk cover yg mlm td pnya.. hahaha.. nma je ambik sains sukan tp x apply pun.. kalo ikut prinsip ltihan slah tue bleh mbantutkan performance.. huhuhu.. x pe la skali skala, nk gak mrasa.. mcm org2 lain.. ssh jdi org skan nie, mkn kna jga, tido kna jga, trning hri2.. tp aku x ksah, psal mmg aku mnat bdang nie..

bgun2 je.. aku mndi n slat zhor then aku g mkn, hri nie x msak.. mlas lak rsanya.. jdi aku mkn kat luar je.. snang.. pstu aku msuk kmpus.. jmpa sorg aweks nie.. aku knal dia msa game KBS hri tue.. msa game hri tue rmai mber2 aku nie duk bknan kat bdak nie.. ada yg g mgorat, mnta no tpon dan sbgainya.. tp x dlyan.. hahahaha.. pdan mka krang, aku x da pun g mgrat dia, bt x tau je.. ye la sbb aku kalo g game aku x pkir bnda lain.. yg aku thu aku nk bt yg tbaik tuk dri aku.. so tumpuan tue pnting.. slalu kalo game tue mber2 aku pham la.. kalo aku duk srang2, x ckp dgn sapa2.. dorg x brani la nk kaco aku.. hahaha.. bkn apa cma rsa tgjwap tue beso sgt.. ye la kdang2 bwak nma u, negeri n negara.. so aku kna bt yg tbaik la kan..

smbg blik psal aweks nie td.. tp aku prasaan gak, yg dia nie asyik tsnyum je kat aku.. jmpa je aku dia syum.. aku syum je la blik.. x nk prasan lbih2.. ye la nk kata aku nie hsem x la sgt.. mnis je.. hahaha.. smpi la last day, msa tue game dh abis, aku lpak la srang2 kat stu sdut yg hnya ada aku srang je.. tba2 dia dtang kat kau.. ajak bsmbg.. aku lyan je.. so lpas sesi pknalan dri.. aku bsembg2 la dgn dia.. dia kta aku nie mcm bdk baik.. plik gak aku.. x knal pun dia bleh ckp aku mcm tue.. dri stu la aku knal dia.. lpas tkar no pon, jdila aku mber dia.. aku pun plik mcm nie dia bleh smpi tg malim nie.. hahaha.. kcik je dunia nie kan.. so aku jmpa dia, smbg2 smpi la pkul 5 ptg.. kalo ikt kan ati nk je lpak lma lgi.. tp duk knang2 solat blum lgi, pstu nk g trning.. jdi aku mgundurkan dri..

smpi je umah, aku trus mnunaikan kwajipan.. aku siap2 n trus g tsik.. hri nie aku nk main polo.. x da mood nk kyuh kyak yg bnama 'K'.. hahaha.. ptg td ada la 6 org mber yg trun polo.. bleh la main 3 sbelah.. lma x main nate nie.. so jdi mcm slow ckit la.. skil2 tue agk mlap ckit.. hahha.. tp slow2 gak dpt gak aku score 2 bjik.. hahaha.. gol nsib je kot.. tp yg pting tnsion2 aku dpt dkrg kan.. puas hti sgt ptg td.. yg best aku main dgn player2 mlaysia.. dri 6 org tue ada 4 org national players.. aku pun prnh main tuk mlaysia tp bkn polo.. sprint aje.. byk yg aku dpt blajo td dri dorg nie.. thnks my friends..

abis trning aku blik umah.. mndi2, solat.. lpak tgk tv.. tgk bdminton, smua team mlaysia klah kat semi.. sdih gak. nk bt mcm nie.. tue je rezeki dorg.. hope stu hri nti aku bleh g lgi tuk wkil ngara aku yg tcnta nie.. doa2 kan la ye..

lpas tue aku kluar mkn n lpak kat kmpus.. tgk ftsal.. mcm2 krenah mnusia aku tgk td.. dunia2..
psal bnda kcik pun nk gduh.. plik2...

dlm kul 12 aku blah.. hjat nk blik umah trus.. tp mber aku ajk tgk aksi2 mat rempit kat stu tmpt yg dkt2 cni je.. hahaha.. lpak la stu kdai nie.. tringat msa aku sklh2 dlu nie la keje aku.. stiap mlm mngu.. hahaha.. aku atra bkas mat rmpit yg tlah insaf.. hahahah.. alhmdlilah.. moga stiasa mndapt taufik dan hdayah mu Ya Allah.. aku pham prasaan bdk2 nie.. dorg cma nk kan phatian n phrgaan.. mgkin fmily dorg x mberi bda nie kpada dorg.. so dorg cri kat luar.. rmai mber2 aku yg msih still bgiat aktif dlm bdang nie.. dan rmai jgak yg dh x da.. pegi utk slamanya.. ksmua yg pegi dgn ckup trgis.. xsident.. yg x da kaki n tgan pun rmai.. AL-FATIHAH utk kwan2 aku yg dh pegi tuk slamanya.. Allahyaham Wan, Ami, Anip, Botak, Khai, Alim, San, dan Mirul mga kmu mdapt kbhagia di alam sna.. amin.. aku stiasa doa kan kamu smua.. knangan bsama kmu x prnh tpadam.. krana kmu aku knal dnia dan erti psahabatan.. moga roh kamu smua dcucuri rhmat.. ameen.. lpas puas tgk aksi2 bdk tue.. aku blik umah.. n lpak mlis blog nie..

kat bwah nie adalah ketogeri kayak yang ada ddunia.. ada byk lgi... nie di antaranya la...
mgkin bleh bri sdikit pdedhan kat krang... Lyan...

< nie nama dia kayak polo>




<kayak arus deras or white water kayak>




>sprint or flat water kayak..



>slalom kayak..




No comments:

Post a Comment